Subject: Kohtunõue haldusasjas nr 3-24-484
From: "Villem Lapimaa" <[email-masked]>
To: "Aleksandr Logussov", "Justiitsministeerium"
Cc: Priit Pärnala
Date: Wed, 12 Feb 2025 18:26:56 +0200

Kohtunõue Justiitsministeeriumile haldusasjas nr 3-24-484

Palun saatke justiitsministri 28.11.2018 määruse nr 25 “Justiitsministri
määruste muutmine“ eelnõu seletuskiri, kuna see ei ole eelnõude
infosüsteemist kohtule leitav.

Palun kohtunõue täita esimesel võimalusel, kuid hiljemalt 14.02.2025.

Lugupidamisega

Villem Lapimaa

Tallinna Ringkonnakohus

Kohtunik

Tallinna Ringkonnakohtu kontaktid

kohtute infotelefon: 620 0100

kohtute veebileht:  <http://www.kohus.ee/> www.kohus.ee

avalik e-toimik:  <https://etoimik.rik.ee/> https://etoimik.rik.ee/

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Pärnu mnt 7, 15082 Tallinn

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa
arvatud manused) on mõeldud ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad
kasutada vaid e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma
saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil
kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva
e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage
e-kiri oma arvutist.